lista snodd av turistensklagan.blogspot.com

mobil: samsung galaxy mini. mor fick den på köpet när hon tecknade nytt abonnemang så det kändes soft att använda den. förut hade jag någon htc men den gillade jag inte så mycket. innan dess hade jag världens bästa nokia.
favoritdjur: katter!
finns i min väska: oftast massa böcker
har ofta på mig: svarta leggings. hatar byxor, känner mig så himla instängd i dem. och gillar svart så använder mest svarta leggings, men ibland spejsar jag till det och har någon annan färg pårom.
blir ofta misstagen för: min kompis Jenny.
dålig på: att vara ostökig och inte bre ut mig. vara tyst, skratta lågt
färg på ögonen: blå/grön/grå/vene
namn jag vill döpa mitt barn till: gillar Liam, Adrian och Nea. fast vet inte om jag skulle vilja döpa mina barn så.
rädd för: höjder, att bli lämnad/utbytt, inte vara älskad
favoritmusik: film/spelmusik är en stor grej för mig. förutom det lyssnar jag på väldigt mycket och mina "favoriter" ändras ofta.
mina senaste köp: mat
saknar: närhet och känslor. kände väldigt mycket förut. är det meningen att allting så kännas så lite när man blir äldre?
hemlis: säger jag inte :):):) nejmen jag kommer inte på någon hemlis som är värd att dela med sig av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0