för jag tror det är viktigt att kunna vara själv.

var på bio ikväll, såg hunger games. den var bra! har läst boken och tyckte om att de var relativt sanna till den.
en kul sak är väl att jag gick själv. jag hade himla trevligt.
jag tror att många människor har svårt för det där med att vara själva. alltså, ensam vill väl ingen vara och det kan jag ju förstå. men att göra saker på egen hand (tex gå på bio, gå och fika, gå ut och äta) borde folk göra oftare. saker som man oftast gör med någon annan och kanske känner sig obekväm med att göra själv.

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: Jag vet faktiskt inte.. Ska kolla nästa gång jag köper dem, lovar!!

2012-04-24 @ 07:41:38
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0