vill också göra den

 

Min senaste kyss vadå? var på munnen, var nice, var varm, var blöt?? den va nice iaf

 

Jag lyssnar på det var jag av familjen

 

Jag mår bäst när jag gör saker som är bra för mig tex umgås med bra folk o dylikt

 

Jag pratar hela tiden o högt

 

Jag älskar/tycker om att läsa och att skriva

 

Min bästa vän är flera st personer

 

Min första riktiga kyss vaar när jag var tolv/tretton tror jag. blev så snurrig och knäsvag att jag gick in i en cykel.

 

Jag avskyr kött

 

Kärlek är någonting jag aldrig riktigt har upplevt

 

Jag kommer alltid att försöka vara mig själv

 

Jag är hemligt förälskad i en hemlig person ;);));););)

 

Sist jag grät var i fredags när jag läste ut tusen strålande solar

 

Min mobiltelefon är svart o inte särskilt fancy men hållbar o bra

 

När jag vaknar på morgonen vill jag alltid sova längre, men tvingar mig oftast upp ur sängen

 

Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna

 

Just nu tänker jag på att jag måste hitta min mobilladdare eftersom mobben håller på att dö

 

Bebisar är rätt gulliga fast skrikiga

 

Homosexuella är konstiga och äckliga!!! nämen vafan. dom är människor

 

Blondinbella är jobbig och inte en person som jag är särskilt intresserad av

 

Jag vill verkligen bli författare


Kommentarer
Postat av: Axel

Gjorde den också ju fest http://gondola.webblogg.se/2011/march/test-fran-jessicas-blopg.html

2011-03-23 @ 15:03:32
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0