har inte tvättat håret på en vecka.


jamen hej ungefär såhär taggat är mitt liv just nu. har megafrånvaro från skolan, ska gå på evk, har ig-varning i idrott, har massa ångest osv. känner bara: orkar inte. orkar inte försöka ha ork att leva OCH gå i skolan OCH vara duktig i skolan OCH ha ett socialt liv OCH orka göra läxor OCH försöka fixa sömnproblemen och allt. men måste samtidigt, för jag vill inte hoppa av. tycker ju om skolan egentligen. tycker bara inte om alla jävla krav som ställs hela tiden. att skolpersonalen får det att kännas som att om jag misslyckas i skolan är det slutet på mitt liv.

men. om man ska se positivt på saker: snart påsklov. sen är det nära till sommarlov. bra och positivt.

Kommentarer
Postat av: elli

varför har man inte b&j burkar i fönstret????????? de är vackra+man kan förvara bra saker i dem.

2011-04-12 @ 18:50:38
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0