Utmanad av Felicia

Så här går det till…
-Varje ”spelare” börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir ”tagna” ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information

jaha okej 6 saker ni inte visste om mig då!!! kommer kanske inte bli så egendomliga/underliga saker för jag är inte så egendomlig/underlig.

1. jag avskyr egentligen fenomenet kär, men är ändå hopplöst kär i kärleken, och faller för folk åt höger och vänster fast det håller bara tills jag antingen a) får den jag är "kär" i, och då slutar jag vara "kär" i den eller b) blir tillsagd av personen att personen inte känner samma sak för mig, då jag även slutar att vara "kär" i den
2. jag har till 99% övertygat mig själv om att ingen jag känner egentligen tycker om mig på riktigt, utan att dom bara står ut med mig för att vara snälla
3. jag tänker och tänker och tänker och tänker och tänker. har insomnia för att jag tänker för mycket. oftast tar det minst 2-3 timmar för mig att somna. ibland sover jag knappt alls. fast det går lättare för mig att somna (mycketmycket lättare) om jag inte är ensam.
4. min storasyster dog i cancer när hon var 12 (jag var 8) och jag kan fortfarande bli väldigt arg över det ibland.
5. ja på tal om arg så är jag arg nästan hela tiden, fast det märks inte så mycket för jag är arg på livet, inte på någon särskild grej eller person. eller ja ibland är jag såklart arg på en person eller en grej men alltså!!!! jag är konstant arg på livet, helt enkelt!!!
6. jag är inte en långsint person egentligen, fast just nu så är jag orolig för att jag kommer råka bli det

Jaaha jag utmanar:
Ella (och olivia)
Alexander, Krille, Nils
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

uh, kul att du utmanade mig hörredu

dock måste jag vara tråkig och tacka nej till chansen att avslöja 6 knasigheter om mig själv (jag orkar inte; lat som jag är)



dududu, se ljuset och BE HAPPY (ska jag säga, ehu)

kramar på dig lilla du!

2010-03-18 @ 11:41:42
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angående tvåan så kan jag med rätt stor säkerhet påstå att det inte stämmer. Du kan dock ge väldigt stort sken av att du tycker illa om människor. Då finns det en möjlighet att de tar avstånd från dig av just denna anledning, trots att de gärna skulle lära känna dig bättre.

2010-03-21 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0