Screaming out loud, hey, hey

i helgen har jag knappt varit hemma någonting alls
så har inte suttit vid datorn så mycket, har alltså därför inte hunnit blogga





taggade på morgonsamlingen

min teaterlärare peter har genomgång


min grupp innan genrepet + en butter anna aka psykolog



i fredags var det spelning på hamnmagasinet och jag såg vansinnet, slingshot theory och sorry let's bowl, sen åkte jag och isak hem till honom och jag spelade assasins creed 2 tills klockan blev mycket, då visade isak lite av liten stor planet med pirates of the caribbeans-expansion, fast jag somnade innan kraken-striden. sen sov vi länge, och när vi vaknade spelade jag ännu mer assasins creed 2 och sen gick vi till obs för att köpa mat



påväg till obs
när vi kom tillbaka hem så lagade vi tacos och jag duschade och gjorde mig iordning samt hjälpte till att styla isak, då vi båda skulle iväg

under kvällen träffade jag lucas, iförd linne

sedan åkte jag vidare och träffade ännu fler folk. här ser ni elmer och häggen. om ni undrar varför hon har en pinne i näsan så vet jag inte, men hon skulle iallafall föreställa dementor då det var harry potter-tema, men ockaz hade snott hennes skynke. elmer var mugglare

olov också

isac hade börjat kvällen som draco malfoy, men sen känt sig för stekig och då tagit av sig både skjortan och kavajen, samt målat ena ögat och dissat backslicket.

idag söndag, så vaknade jag hos isak, och vi åt varsin cremefylld chokladmuffins och sen spelade jag ännu mer assasins creed 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0