Smile

Igår hos Alva (där det var fest, tjoho!) utsatte Krille mig för pickedöden. Det går ut på att man sätter sig på en person, håller fast dens armar med knäna, och så pickar man med pekfingrarna på personens bröstkorg. Tydligen är det meningen att det ska kittlas, lite värre än en vanlig kittling. MEN DET KITTLAS INTE SKA NI VETA. Eller ja igår gjorde det väl inte så farligt ont MEN idag har jag ett STORT blåmärke på min bröstkorg som gör ONT.
Men ska jag vara ärlig gissar jag på att det mer beror på blandningen av att min kropp suger totalt, och att Krille pickade ganska hårt, snarare än att det bara var han som pickade satans hårt.

Iallafall så har jag fortfarande ingen kamera (jag hatarhatarhatar expert) så ni kan tyvärr inte få något bildbevis, men om ni träffar mig så kan ni få se irl.


Detta är vad jag läser just nu, är på kapitel 106 i internet-varianten (vet inte vad det blir om man läser i bokform) men fy satan vad bra det är.
kalaskul!!!

Kommentarer
Postat av: ELLA ELLA ELLA ELLA

jag vill se irl!!!!!!!

2010-03-07 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0