no gods or kings. only man

jag skulle kunna skriva tusentals citat från olika klyschiga låtar för att beskriva hur jag känner just nu.
men jag orkar inte
kan bara säga att jag känner mig förvirrad, förvånad, ledsen, arg, irriterad, lurad, dum, lättad och ja en hel del mer, alltså ungefär nästan varje känsla man kan känna, på samma gång. jag sprängs

iallafall. idag fick jag veta att jag kommer få en helt ny kamera eftersom dom inte kunde laga den gamla. så nu är det bara nåt tjafs och nåt papper som ska skickas in till försäkringsbolaget och sen har jag min kamera igen!!!!

jag är fortfarande extremt otaggad på allt. utom sommaren och festivaler, men det är så långt bort.



malins bild på mig och ella från i lördags!
Rejv1 på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: elli

snart kommer sommaren



läckra brudar!

2010-03-09 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0