Lotion

försöker inbilla mig själv att jag är duktigduktigduktig på att sjunga
men det är så svårt
gillar inte min grupp på estetiska projektet som endast tar hänsyn till 1 av 3 som sjunger


eftersom jag har seriös asskicking brist på bilder (eftersom expert suger och fuckar up totalt) så blir det mest gamla just nu. förde för några dagar sen över alla bilder från den gamla datorn till den externa hårddisken så jag har lite att ta ifrån.

idag har varit en bra dag, och väldigt aktiv. lite fysiskt på teatern, massa fysiskt på idrotten, massa fysiskt efter skolan. väldigt skönt.

på något sätt går mitt humör bara uppåt och uppåt,  jag gissar att det har något att göra med att vi äntligen är i mars månad och det är i mars allt vänder. det är skönt för i takt med humöret går även skrivarlusten uppåt, så snart kanske jag äntligen kan producera lite bra text



Kommentarer
Postat av: Felicia

finis!

du är utmanad :] kolla mitt senaste inlägg

2010-03-01 @ 23:49:20
URL: http://colourlesscolour.blogg.se/
Postat av: Isak

JA, jag ser så framemot att få läsa mer av dina texter!

2010-03-02 @ 00:08:25
URL: http://p1sse.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Jag ska till lycksele i helgen, vet inte riktigt hur länge jag stannar där :/ men är hemma senast onsdag och jag har ingenting planerat resten av lovet, så vi kanske kan hitta på nåt då?

2010-03-02 @ 09:54:28
URL: http://colourlesscolour.blogg.se/
Postat av: Linda

Kram på dig! :)

2010-03-02 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0