How my heart behaves

alltså!!! orkar inte!!! när jag skriver inlägg!!! och dom försvinner!!! när man ska publicera!!!
hatar blogg.se bara massa lagg hela tiden
IALLAFALL
så skrev jag nyss värsta inlägget som var djupt, ledset men ändå glatt och positivt.
och så försvinner det!!! surt sa räven
men kontentan av det hela var väl ungefär: jag vet att personen jag riktar mig till antagligen inte läser mina inlägg. jag vet att personen jag riktar mig till, även om han läser inläggen, antagligen inte bryr sig. men samtidigt så vill jag säga vad jag tycker och tänker!! så ni andra som läser min blogg och inte fattar så mycket, eller en del fattar ni väl om ni inte är helt bakom flötet men ja, inte så mycket! får stå ut helt enkelt.
jag är 1. lite irrierad över hela grejen liksom såklart det känns obekvämt vad förväntar man sig 2. lite irriterad över att det faktiskt inte var jag som tog initiativet och ändå är det jag som får stå i skiten 3. lite irriterad över att det "känns konstigt" och att vi nu inte ens kan vara vänner 4. lite irriterad över förklaringen till det hela 5. lite förvirrad över orsaken till det hela??? 6. lite irriterad av att det liksom förväntas vara perfekt ingenting är perfekt!!! 7. JÄTTEirriterad över att jag inte kan släppa det och gå vidare
MEN
en dag i sänder, ta dagen som den kommer som dagen är kommen, vad är en bal på slottet, the show must go on, livet går vidare osvosv

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag antar att jag är en av dem som inte fattar vad du skriver om och blurpar helt enkelt över de viktigaste bitarna bara för att säga att snygg layout har du i alla fall.

2010-03-10 @ 15:40:34
URL: http://a-l-h.blogspot.com
Postat av: Amanda

Sv: jag vet inte, många. Albin och cecilia, elmer och corny. Vänner i göteborg

2010-03-12 @ 12:59:49
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0