do you think I'm strange?

jag har inte riktigt lyckats klura ut vad problemet egentligen är förens nu.
och det är inte jag, det är du.


en till bild från föreställningen, som peter tagit. imorgon ska jag ladda upp mina egna, som är tagna i väntan på att få gå in backstage innan genrepet. då är alla supertaggade.

you got to love att mina ben är såhär korta och såhär tjocka, som trädstammar typ hihihihi
mm men nu är jag ledsen över att projektet är slut, det var väldigt roligt. och så längtar jag efter studentfester och liknande, då man är tillsammans alla klasser igen. vi är aldrig det annars, fast det är väldigt kul när man är det och de flesta ettor verkar så kalas.

i övrigt kan jag väl säga att jag har en ny förälskelse igen surprise surprise!!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men dina ben är ju jättesnygga

2010-03-19 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0