be mine

Jag insåg nyss att jag borde sluta skriva tusen ! för det kanske är störigt.
är det störigt?
idag har jag haft 35 besökare på min blogg och jag har 19 prenumenanter på bloggkoll.<3
mitt liv äger.

nemen har ont om bilder! vill ingen bli fotograferad? snälla? ...snälla? hehhe nej skoja bara fast det skulle faktiskt vara roligt att fota någon så det så. säg tilltill fortfort och bli fotade. jappjapp

funderar på att bara åka till lovisa i england jag menar vad kostar en flygbiljett?? nej men skolan. ack skolan.
jag har blivit flaggad i matte vilket betyder att om jag inte skärper mig, och det snabbt som fan, så kommer jag få ig på den kursen. känns roligt. jätte. roligt.

men foton?? jag och cornelia ska kanske fota hos henne på fredag om hon har tid. hoppas du har tid!
det skulle vara roligt och så kan vi typ fika. eller något. prata. mysa. sådär som man gör, som vi gjorde. eller nåt.

funderar på att dra en impuls och klippa raklugg nu, i mitt badrum så fort min syster duschat klart. jag menar om den inte klipps för kort så kan man ju fortfarande ha den som snelugg!! eller?
jag funderar...

Kommentarer
Postat av: krille

jag är snygg, fota mig.

2010-03-24 @ 21:55:25
Postat av: krille

nakenbilder alltså

2010-03-24 @ 22:25:58
Postat av: cornelia

Det är inte störigt, du skriver intressant

Ja det tycker jag låter jättebra! Fikat och pratet och myset menar jag. Det har jag saknat!

DU är skitsnygg i raklugg :D

2010-03-25 @ 08:25:31
URL: http://hansgustav.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja ja ja!! kom hit för sjutton.

2010-03-25 @ 10:59:49
URL: http://a-l-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0