Or maybe we should just fall in love and fuck


sover ingentttiinng nuförtiden känns det som. fast gör jag nånsin det
hm har jag ett liv nurå?? ne jobbar bara. fast midsommar var superdökul!! kanske lägger upp lite bilder sen ifall jag ids, men alltså jaa. det är ju roligast att se bilder på mig ;);););););)
ikväll ska jag antingen sova eller åka till ebs eller åka och umgås med folk jag inte träffat på länge. helst vill jag ju sova men vad gör man inte för att ha ett liv... jobbet är slut efter den här veckan, skönt!! idag var eckstra skön för jesper var sjuk och vi hade nån vikarie som inte var sådär....... hade inte alla hemma om man säger så!! så vi var opassade (läs; obevakade ej opassaNde) hela dagen vilket var skönt.
idag var det 50% på allt på hemköp, det var liten kö!!! köpte några cola och chokladhjärtan, stod i kö i en kvart eller nåt liknande. skoj!!
annars då, jo annars rullar livet på bra. skönt med sommarlov, fast medicinen hjälper noll förutom att ge mig mindre hungerskänslor och minskad aptit...... kul....... kan inte äta längre heller har typ magkatarr... maten halåå?? fast idag åt jag potatis-och purjolökssoppa från varma koppen som faktiskt var god! soppa tror jag är enda saken som funkar bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fast sen är ju varmakoppens potatis/purjo dödsgod.

2010-06-28 @ 21:19:16
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0