ingen lämnas kvar

jag vet inte riktigt hur mycket min personlighet lyser igenom här på bloggen. är det mycket eller litet? ni som känner mig annars borde väl veta

iallafall. strök mig från slaget om midgård-listan idag, förstår inte ens varför jag skrev upp mig från början överhuvudtaget. fick även bra betyg på scenografin, kändes skönt.

insåg idag att DET ÄR SLUT PÅ SKOLAN NÄSTA TORSDAG
måste man komma på skolavslutningen? kommer hata studenten när jag ska ta den, känner jag, måste man stå på flaket? måste man?

hehe känner hur socialt anpassad jag är som längtar till att skolan ska ta slut, inte för att få lov, utan för att slippa alla däri. visst min klass är störtskön men alltså om emma slutar så vad händer då liksom?? himla trist. och jag orkar inte med människor. några bara, de vanliga. isak linnéa ebs. ebs som inte ens bor i umeå längre.

trött hela tiden nuförtin

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

pusspusspuss! jag överger er inte i mitt hjärta.

2010-06-03 @ 08:02:19
URL: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0