I told him once or twice, quit playin' cards and shootin' dice

jaa.. jag kan inte säga att mitt humör just nu är lätt att förstå. ena stunden är jag nöjd och tillfreds, andra är jag deppig, andra är jag fnittrig, andra vill jag bara gråta. och så fortsätter det. känner mig minst sagt instabil.
funderar på att inte åka till skolan i veckan, förutom på torsdag (le skolavslutning). är ju ledig imorgon, eller ja idag. måndag. men nu tänker ni, varför ska du inte vara i skolan??? och ja, svaret är helt enkelt; jag orkar inte. menar inte "orkar inte" som i "jag är lat och vill inte" utan bara, orkar inte. orkar inte åka till skolan och vara trevlig/otrevlig eller något alls. orkar inte ens låtsas, så ha! 1-0 för jessica vs fejkjessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0