the history books forgot about us

kan man säga; jag gillar dig
när man inte ens vet om man gör det

kan man säga; du får mitt hjärta att slå lite fortare och mina kinder att bli lite varmare
när man inte ens vet om det är sant

kan man säga; jag vill vara med dig, vara nära dig och se om vi har en framtid ihop
när man inte ens vet om man har någon framtid själv

även om vi pratar sällan och knappt känner varandra så har något inuti mig rörts om
det är inte som med emil, då huvudet fick en knäpp och jag nästan blev besatt
och ändå bara var kär i kärleken
nej det är inte som med honom, jag vet inte ens om det är någonting som har med kärlek att göra

det jag vet är 2 saker:
1 jag tycker om att prata med dig
2 jag längtar efter att prata med dig

Kommentarer
Postat av: lovisa

ja ja ja! man kan säga allt det även om man inte vet om det är sant. känns det så är det bara nästan på riktigt, men när man säger det också så blir det alldeles sant. släpp taget.

2010-01-30 @ 13:06:18
URL: http://a-l-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0