Dearly beloved

som jag skrev på bilddagboken (paffendoorf heter jag där) så var jag dålig och visste inte att man var tvungen att hämta ut biljetterna 24 timmar i förväg, så jag och isak ska gå på måndag och se avatar i 3D istället. då ska även joseph dit, vi lyckades få platser bredvid varandra

på måndag ska jag även få mitt guldkort på iksu, vilket känns superduperbra!
med det kortet får man inte bara gå på gymmet utan även göra i princip allting annat man kan göra på iksu
jag har hittils tänkt ut att jag ska göra yoga och simma också, sen får jag se vad mer för roligt jag kan hitta på



+



=


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; nepp, stockholm bor jag ickesanicke i!



du, du får berätta om avatar var bra (när du väl har sett den alltså). jag vill se den!

2010-01-03 @ 16:22:44
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0