jag trodde aldrig att det skulle vara så lätt för dig att glömma mig.

är arg. argargarg.
jättearg. så arg att jag skakar. arg!!!
ARG!!!
hjälper inte att skrika genom text. vill skrika på riktigt. skrika jättemycket och slåss och bitas och rivas och sparkas. och göra illa någon.

helst dig.

hatar att tycka om människor.
hatar att släppa in dem.
hatar att lita på dem.
hatar att öppna mig.
hatar att vara sårbar.
hatar att bry mig.
helt stört spårat fucking jävla arg är vad jag är.
förbannad.
rasande.
galet rabiesinfekterat arg.








fast egentligen så är jag ledsen.
så ledsen.
så ledsen att jag knappt vet vad jag ska ta mig till.

Kommentarer
Postat av: lovisa

argh. varför bor jag inte närmare dej så jag fick ta dej i famn?

2010-12-07 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0