Forever, forever, ever, forever, ever?

Skulle vilja vara mer mig själv, mer den personen som finns någonstans, gömmer sig någonstans långt inuti mig.
Jag skriver inte längre och jag känner knappt längre. Skulle inte kunna dö nu och säga att jag dog lycklig. Det finns så många saker jag vill göra, enkla saker, som inte skulle vara svåra att bara göra. Men det är läskigt, det är okänd mark och det finns så många gropar att falla ner i, så många mörka skogar att gå vilse i. När började jag gå omkring i den här dvalan? När blev jag så tom?

Kommentarer
Postat av: Conradstella

I want to say - thank you for this!

2011-01-05 @ 16:58:07
URL: http://conradstella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0