We are nowhere and it's now





Nya håret och nya brillorna
. Ny tröja också.

Kommentarer
Postat av: lovisa

snyggkusin! hur har ni det långt upp i norr?

2009-09-24 @ 12:58:33
Postat av: Jessica

Lovisa: Det drar sig mot hösten och blir kallare och kallare! Men fortfarande är det oftast sol på dagarna, det är rätt skönt! Hur har ni det där nere i söder?

2009-09-24 @ 15:23:43
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: lovisa

kan inte vara kul. här är det knappt höst, det är fortfarande varmt och soligt och fint. det är skördefest på öland och vår by är årets ölandsby så det är fest i dagarna fyra! du har väl börjat gymnasiet nu förresten? vad går du och trivs du bra? matilda hälsar förresten.

2009-09-24 @ 16:24:01
Postat av: Jessica

Det lät mysigt!

Jo, jag går på Midgårddskolan, teaterprogrammet. Jag trivs väldigt bra! Hälsa tillbaka så mycket.

Förut funderade jag på att komma och hälsa på er nästa sommar, men så berättade pappa för mig att de tänkte åka ner ändå. Så det ordnade sig ju! :)

2009-09-25 @ 09:31:26
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: lovisa

åh vad fint med en estet till i släkten! välkommen i gänget säger jag.

jag tycker vi ska ses snart! nästa sommar är alldeles för långt bort. jag gör inget just nu, är väl typ arbetslös, så jag kanske kommer upp nån gång innan året är slut... om jag har råd. eller så kan ni komma ner till stöten och matilda så kan vi ses där? :)

2009-09-28 @ 19:33:52
Postat av: lovisa

fin header förresten, har du ritat?

2009-09-28 @ 19:35:08
Postat av: Jessica

Haha, tack så mycket! :D

Jo, faktiskt. Stöten?

Kanske det skulle fungera att åka ner under jullovet någon gång! :)

Och tack, men nej, det är bara en bild jag hittade på internet

2009-09-28 @ 19:43:37
Postat av: lovisa

stöten i sälen, hon jobbar där nu i vinter, med att boka skidresor åt folk :) ja fast jag ska nog till england efter nyår men vi kan säkert träffas nån gång. det får vi se till att göra. sköt om dig lilla du och ha det så bra, nu ska jag på förfest och dricka vin! kram kram

2009-09-30 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0