Det finns andra världar än denna

Skoldag. Första lektionen är svenska, vi ska snart börja läsa noveller tror jag. Det ser jag fram emot.
Igår köpte jag ett par skor av Ebba, som är supersnygga. Har kikat på dem lite när hon har haft på sig dem, tidigare. Så jag blev glad när hon sa att jag kunde på köpa dem.
Idag efter skolan tror jag att jag ska gå till clas ohlsson och köpa ett par hörlurar som jag ska ha här i skolan. Det finns några för 69 kronor eller sådär. Lätt och ledigt, och så kan jag sitta och lyssna på musik på datorn i skolan utan att behöva ha mina stora skullcandy-lurar.
Att-inte-kunna-träffa-Isak-grejen känns jättejobbig.
Exempel: på fredagar har jag sovmorgon. I veckan tänker jag sova hos min pappa på torsdagsnatten (imorgon alltså) och då hade jag kunnat fråga Isak om han skulle vilja sova över. Men nu funkar inte det.
Och jag är upptagen hela helgen, preliminärt. Så vi kommer inte ses något i veckan alls, nästan. Och det är inte så kul att behöva vara ifrån sin bästa vän när man verkligen inte vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0