They didn't even make a sound

Just nu är jag på superbra humör!
Mor har äntligen fixat trådlöst internet, så nu sitter jag på mitt rum och skriver! TJOHO.



Träffade Linnéa idag. Hon har klippt sig och jag gillade hennes nya frisyr väldigt mycket.
Det var skönt att träffa henne, för hon är en av mina närmsta vänner. Men vi ses väldigt sällan, vilket är väldigt trist. Fast å andra sidan är det hemskt trevligt att väl få träffas, efter att man har längtat riktigt ordentligt efter varandra.

Ikväll ska jag försöka räkna lite matte, men först måste jag göra mat. Jag har börjat få världens huvudvärk av att jag äter för lite (tro det eller ej, hehe)
Det beror nog mest på att jag äter väldigt lite på förmiddagarna. Äter ingen frukost (extremt dumt) och så äter jag väldigt lite lunch, för maten på Vildmannen är inte särskilt god. Det är inte det att den är äcklig eller så. Den bara, smakar lite och är tråkig.

Jag ska även försöka skriva lite ikväll. Det kommer nog gå bra, känns det som, bara jag orkar ta tag i det. Fick hundra idéer på biblioteket idag, det riktigt kliade i fingrarna och det var så oerhört skönt. Har inte känt så på väldigt länge!

Nu ska jag dock gå och göra mat, min mage kurrar.

Mossa mossa allihopa.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fan va söt du är hjärtat <3

2009-09-29 @ 22:20:43
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0