The telegraph cables hum

Okej idag har jag haft fyra besökare på min blogg om jag räknar med mig själv.
Är jag förvånad, nej.
Skriver väldigt sällan någonting intressant och så skriver jag väldigt sällan. Iallafall en sak som skulle vara kul är att om jag har kvar den här bloggen när jag blir kär. Då skulle jag kunna gå tillbaka på mitt inlägg om att jag inte är/varit kär. Och skratta lite åt min dumhet och såntdär.

Jag skulle vilja vara duktig på att moja runt med bloggen, ordna olika layout och sådär. Man kan säkert läsa på internetet. Vågar inte fråga någon då kanske de skrattar åt hur dålig jag är. Hittade designadinblogg.se.
Så svårt var det, liksom.

Idag gick jag hem från skolan efter teatern för jag mådde illa och hade ont i huvudet. Och så har jag feberfrossa fast ingen feber. Kanske är matförgiftad eller nånting. Fast jag vet inte. Äter hela tiden. Fast bara tandooriquorn och pasta. Det åt jag till lunch och middag igår. Och till lunch idag.

Nu ska jag fixa och trixa lite.

Kommentarer
Postat av: Pisse

Jag kommer skratta jättehårt åt min blogg om några år, hoppas jag.



Du skriver ju faktiskt inte blogg-inlägg så jäättesällan, ser ofta att den är uppdaterad, känns det som!

2009-09-14 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0