I see who you are

Mitt hår växer, tjoho.
Jag behöver bara spara det en decimeter till, ungefär.
Sen är jag nöjdnöjd.
Men eftersom det växer (i genomsnitt för genomsnittsmänniskan) en decimeter per år, får jag alltså vänta ett år.
Enligt statistiken.
Jag tror dock att mitt hår växer snabbare än genomsnittets.
Hoppas det.

Som sagt funkar det för mig att skriva igen. Så om några dagar kommer jag, förhoppningsvis, kunna lägga upp en ny novell. Längta!

Jag hittar inte min kamera, arrhhg. Tror att jag kan ha glömt den hos min far. Jag hoppas det. Annars måste jag leta runt i mitt rum och det kommer inte vara roligt.

På tal om kamera har Alex tagit kort på sig själv med min mobilkamera, såg jag nu. Han är riktigt stilig.

 

Ja, så, skolan. Jag har en anledning till att både längta efter att gå dit, och samma anledning till att verkligen inte vilja gå dit. Och jag vet att jag borde möta mina problem, ta hand om dem, och gå vidare. Men det är så svårt, jag vill inte bli ledsen, jag vill inte bli deppig. Nåja.

 

Mossa mossa allihopa.


Kommentarer
Postat av: Pisse

Åh, tycker om Alexander, för han äger.

Väntar på novellen!

2009-09-21 @ 20:56:06
Postat av: Anonym

Man kaxar inte med den Pannan

2009-09-26 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0