Well this side of mortality is scaring me, to death

Jag sitter och kikar in Valérie's höstkollektion. Hennes klänningar är helt bedårande.

Idag var jag på aktuen, för jag har inte kunnat äta eller dricka något på hela dagen, eftersom min hals har gjort så ont och varit så svullen. Där kunde de inte göra något förutom att ge mig några tips på hur jag kan underlätta för mig själv. När jag kom hem lyckades jag tvinga i mig några skedar soppa och ett glas vatten. Nu gör dock min hals riktigt ont igen så jag har inte lust att göra någonting alls.

Det har inte blivit så mycket Sailor Moon-tittande för mig på senaste tiden. Jag har varit så trött och haft så ont att jag bara sovit hela dagarna. Det kommer nog forstätta så ett tag framåt, befarar jag.

Som ni märker har jag gjort om lite på bloggen. Personligen gillar jag det rätt mycket, hoppas ni gör det med.

Nu ska jag ta mina mediciner.

Mossa mossa allihopa.


Kommentarer
Postat av: nellie

tack!! vad snällt sagt

2009-10-23 @ 15:35:14
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0