och alla dina motigheter spydigheter hemligheter

Jag kanske inte borde ha gått ut i skogen idag. Har nu 38.3 graders feber efter att ha varit i princip feberfri hela dagen. Så det blir till att vara hemma imorgon också, har varit hemma hela veckan. Den mest troliga osaken till varför sjukan bröt ut i söndags är nog för att jag var ute och gick med Emil på lördagskvällen. Fast jag hade trevligt, så det gör inte så mycket.

Imorgon måste jag åka till min far, för mamma ska åka till Luleå med sin kusin Berit över helgen. Vilket betyder att jag måste packa kläder och dylikt för att kunna klara mig, men det är väldigt otaggat. Huvudet dunkar och ja, jag mår sådär som man gör när man har feber.

Hoppas att jag är frisk tills på fredag då det är bestämt att jag ska följa med Isak och hans familj, och se Sirqus Alfon.

Mossa mossa allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0