today is a good day



jag och Isak snurrade runt i staden efter skolan



vi svängde förbi norrlandsoperan för att lyssna på deras kammarorkester



de spelade fint



om man tittar noga ser man att mannen på andra raden, i rutig skjorta och slipover, tittar mot mig
det är för att jag viftar med en kamera åt hans håll för att ta kort på alla andra där
men han såg fin ut



sen åkte vi till sf och tittade på new moon. popcornen var en självklarhet



matilda och ella dök upp, glada i hågen. matilda rörde sig så hon blev eckstra sudit!



de hade gjort om alla sätena så nu fanns där mugghållare!
ytters praktiskt
men hon som satt bredvid mig viftade runt med armbågarna som tusan
och spillde nästan ut min läsk
förövrigt kommer min avsky mot den människan inte försvinna på länge
en sådan total brist på hänsyn och respekt har jag inte upplevt på ett ganska långt tag
och det var inte bara för att hon viftade med armbågarna, så småsint är jag inte



i spänd väntan på att filmen skulle börja! salen var i princip fullsatt

Kommentarer
Postat av: elllllla

tur att man är snygg :]

2009-11-22 @ 11:32:11
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0