I try and look up to the sky but my eyes burn

varför är mat? varför finns mat?
jag åt en tortilla och efter det fick jag superont i magen och kväljningar
vill aldrig mer se mat

jag drömde att jag hade 30 stycken personer som följde min blogg genom bloglovin men det visade sig att i verkligheten är det bara 12. gissa hur glad jag blev när jag såg det nä jag blev inte så glad alls jag hade 14 förut tror jag vad trist JAG HAR TAPPAT BLOGGFÖLJARE
det kanske beror på att jag slutade skriva med versaler hehe har jag roligt eller
nej

idag fick jag 500 kronor av min mormor det blev jag glad över
fast jag har ingen aning om vad jag ska göra av dom förutom att kanske köpa lite läsk. eftersom jag inte klarar av att äta chips och äckel längre eller jo popcorn men det har vi alltid hemma (spispop) och lösgodis kan jag äta ungefär fem av innan jag måste ta paus. och ostkrokar har jag ätit men det var i helgen och det tog mig tre dagar att äta upp en påse för jag mådde så illa att jag var tvungen att pausa mellan ätgångerna

imorgon är min första vanliga skoldag på tre veckor det känns jätteskoj
kommer vara skygg som ett rådjur och titta skrämt på alla som går förbi mig i korridorerna för att jag aldrig har sett så mycket folk på samma gång eller jo men inte sen i lördags

på tal om lördags så var jag ju på spelning på verket och det var jättejättejobbigt i början
för det var massa folk där och jag hade legat inne i tre veckor och jag hade glömt bort hur man gjorde
alltså hur man gjorde när man var bland människor
hur man umgås

min katt tror att jag är något slags fotstöd och har sin baktass på min arm och även fast den rör på sig som en berg och dalbana när jag skriver så tar han inte bort foten
det kanske är någon sån där dominansgrej som hankatter har, någon som vet?

fick veta idag att jul = systemkamera = livet äger

mossa mossa allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0