All good things now come from you

igår var jag på teg med emil
där var det party
det var en trevlig kväll i överlag
jag fick prata med malin och det kändes bra och hon fick mig att må bättre, tack

någon gång på natten började vi gå hemåt, eller emil hemåt och jag mot Isak
när vi hade gått till mariedal och vinkat av varandra vid röda korset kom jag på att jag inte hade tagit några kort under hela kvällen
så jag gjorde det då
egentligen tog jag dom väl på marieberg men de där gränserna är så knasiga så jag vet inte riktigt







som vanligt blev det suddigt oskarpt och konstigt
till mitt försvar kan jag säga att klockan var nästan tre på natten
och mina händer var kalla för att jag hade glömt mina vantar på café station

betyg på helgen = fyra av fem toasters
nu taggar jag fredag, sällskapsspelande med emil och new moon-premiär med isak
kommer bli superfint

mossa mossa allihopa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad vacker du är, med ring i näsan och kort hår och allt. Herre jösses!

2009-11-16 @ 20:15:55
URL: http://spargrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0