Black flowers blossom

idag köpte jag och isak biljetter till new moon-premiären. alltså den 20/11 klockan 23.59. vilket är lite knasigt för ingen av oss tycker egentligen om twilight-serien så vi går väl kanske lite på skoj, jag vet inte riktigt.
dock så har jag börjat gilla twilight-filmen mer och mer för varje gång jag sett den, men det är inte något jag står för hehe.

imorgon ska jag till norrlandsoperan klockan fyra för att titta på symfoniorkestern eller så, när de spelar mozart.

igår var jag hemma hos ebba och myste! galet trevligt vare
en sak som var riktigt obehaglig var dock att jag missade skolan, på grund av att jag inte kunde vakna. hade ställt klockan på 8.30, vaknade när den ringde, stängde av den och tänkte resa mig upp. men jag somnade istället, utan att kunna kontrollera det. sov fram tills klockan tre då jag var tvungen att gå upp, för att låsa upp lägenheten åt min syster som inte hade någon nyckel.

ikväll sög riktigt hårt, på grund av personliga skäl som jag inte riktigt vill skriva i bloggen. jag kan iallafall säga att det inte var särskilt trevligt och för första gången på länge har jag panikgråtit.

nu ska jag vänta på att silent hill ska komma till min dator och sen ska jag se den.
hoppas på en bättre dag imorgon


Kommentarer
Postat av: paulina♥

hejsan allt bra ? (:

2009-11-08 @ 02:18:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson-fanblogg

Kolla in min nya Robert Pattinson fan blogg! :D

2009-11-08 @ 17:41:24
URL: http://robness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0