allting är mer eller mindre trasigt

idag satt jag under halva bussresan (som tar mellan 20 och 30 min) hem och funderade på varför enda in i klåningen det inte var mörkt ute, även fast det brukar vara det vid den tiden i vanliga fall. så kom jag på det, det var snön!




medan jag satt och väntade på bussen hade jag tid för lite sånt här



när jag kom hem hade jag tid med lite sånt här
fil + special K red berries, mörkt bröd med fikon och russin i + smör + ost och så thé + honung



och så hade jag tid med lite sånt här
det är mitt hus, granen brevid + granbelysning samt lite snö

idag så har jag haft jättemycket träningsvärk i låren, förklaringen till det är att jag först hade 70 min body pump på idrotten och sen åkte jag till iksu och tränade i gymmet där med ebba i kanske 70 min till

de senste dagarna har jag mått underligt bra, vilket är bra
jag längtar himlarns mycket till stockholm

Kommentarer
Postat av: Malin

mmmm, det är så mycket mysigare när det är vitt och snöigt ute! synd bara att det ska vara så attans kallt.



svar; åh, jasså, då måste det vara en ganska bra digitalkamera då? jag tycker bilderna såg riktigt bra ut :* (och jag skulle nog inte våga ändå. skräckbilder om hur kameran plumsar ner i vattnet)

2009-12-15 @ 17:49:29
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0