men jag är ju bara sexton!!!

tycker det känns konstigt att jag tekniskt sett är vuxen.
snart fyller jag nitton och det känns helt fel. är ju bara sexton och vet ingenting om världen!!! tänker jag.
sen tänker jag att jamen kommer säkert känna mig vuxen när jag är tjugofem eller så.
fast tror egentligen inte det. tror inte att jag någonsin kommer känna mig vuxen eller duktig eller som en "ska" känna sig.
sen ibland, bara för att väga upp allting, känner jag mig som en trist grå käring som sitter i ett hörn och gnäller på dagens ungdomar.

Kommentarer
Postat av: Coco

Word! Det är samma som när man inser att man är äldst på en skola. Att niorna som var så stora när man gick i sjuan var lika gamla som man själv. Man är alltid liten känns det som.

2011-12-23 @ 02:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0