wake up. come closer.

idag har jag skrattat mycket och känt mig utvilad.
senare ska jag övningsköra med min mor, första gången jag ska sitta bakom ratten, känner mig lite nervös.
har mycket som snurrar runt i huvudet, men för första gången på länge har skoldagen varit bra.
det kan ju ha något att göra med att vi inte har några vanliga lektioner den här veckan förutom teater,
och att det nästa vecka är lov.
kan ha.
såg klart på en anime idag, toradora! heter den. som vanligt var det kristoffer som tipsade mig, och som vanligt var den riktigt bra. fast nu önskar jag mer än någonsin att mitt liv vore en anime.
jag är glad för att det börjar bli vinter, för när det är mörkt ute och mörkt inne och det är tända ljus i ett stängt rum, brukar jag kunna skriva. jag hoppas att jag kommer kunna det, för jag har inte skrivit på länge.
snart är det halloween, och då ska jag vara sailor uranus. det ser jag fram emot mycket, jag behöver bara hitta några lämpliga skor och försöka göra ett diadem.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV: Jag var just på väg att göra ett inlägg med två stycken när jag läste din kommentar, haha :)

2010-10-25 @ 20:23:34
Postat av: fanny

Lycka till med körningen! Jobbar på det själv just nu!

2010-10-25 @ 22:51:47
URL: http://arsinoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0