med en enkel tulipan


idag fyllde isak 18 år så vi umgicks såklart!! obs var soligare än det ser ut därav mitt lazyeye.... ser ej ut så in real life.... lovar......
nämen ja, även fast jag hade annat att göra och var ute fotade jag mest mig själv.

isak skulle ju såklart njuta av sin nya och spännande myndighet så vi begav oss till obs för att köpa energidryck (18årsgräns) men inte bad dom om leg nej. så upprörda som vi var åkte vi till godishuset för att köpa cig men bad dom om leg där tro? icke sa nicke. på le blid berättar han hela historen för sin mor som blev nästan lika upprörd som vi var.
idag fotade jag förresten bara med kameran uppochner, mår lite skäms över att det nästan blev bättre bilder då än när jag har den rätt väg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0