I am darth Vader, I know what I'm made of

Idag fick jag mina pengar!
Jag gick på kompaniet, köpte en supersöt kjol från Ragata, köpte fina strumpbyxor och rosklämmor från h&m och sen åt jag mat. Två gånger. Sen färgade jag håret! Det blev mörkbrunsvart med röda inslag. Jag gillar det inte riktigt, men kanske jag gör det sen. Det brukar ta ett tag för mig att vänja mig. Bilder på allt detta kommer senare, jag är hos Isak just nu och har ingen kamera.

Ikväll ska jag på filmkväll till Sofia. Jag hoppas det blir trevligt. Har ingen aning om vad vi ska se eller vilka som ska dit, men det gör inte så mycket.

Jag försöker skriva lite grann nu och då, men det går rätt dåligt igen. Vill hellre läsa Svärdens Väktare och sova.

Skolan gör mig hemskt trött. Den är väl egentligen inte så farligt, men just nu känns det som att vi bara gör tråkiga saker i alla ämnen. Novellanalys, statsskick, såna tråkiga saker. Sen matten går som vanligt, alltså åt helvete. Borde egentligen vara i en specgrupp men jag orkar inte. Det är bara så tråkigt.

Nu ska jag dock gå och kika efter vad Isak håller på med.

Mossa mossa allihopa.


Kommentarer
Postat av: Pisse

Hur många böcker innehåller Svärdens Väktare-serien?

2009-09-26 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0