I forgot to say out loud how beautiful you really are to me



Jag är sjuk igen. Har feber och det värker i hela kroppen. Är så less på att vara täppt i näsan.
Fast jag är glad ändå. Tycker om hur saker och ting utvecklas just nu.
Och mitt hår växer och frodas, det är toppen.

Nu har jag insett en hel del om vissa människor jag känner. Det är jag glad för, eftersom jag nu inte behöver tänka på det mer. Det jag har insett är att vissa av de personer jag umgås med, är egentligen inga jag vill umgås med. Så liksom, win. För varför umgås med såna man egentligen inte ens tycker om?

I sommar har jag bestämt mig för att åka utomlands. Till frankrike, tror jag.
Jag får se hur det går och med vilka/vem jag åker dit med. Borde egentligen inte göra planer såhär tidigt, för det kommer nog ändras mycket. Är ju nästan ett helt år kvar, på ett år kan så mycket hända.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte Cornelias bild? o_O

2009-10-12 @ 13:23:35
Postat av: Amanda

leggings? eller thights. Jag kommer aldrig ihåg vad. Men jag har lite fobi mot sådana utan fot, tycker det är så obekvämt att ha på också. men jag ska kika på det! tack

2009-10-12 @ 16:15:39
URL: http://tackytaste.blogg.se/
Postat av: lovisa

åk till frankrike! gör det gör det. det är ju världens bästa land.

2009-10-13 @ 13:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0