Lay me down

idag var jag och blev fotad av cornelia och här är en bild ifrån det som jag gillar:



just nu ligger jag och lyssnar på fleet foxes och blir kittlad av min katts morrhår på min mage. det ger mig rysningar.

förövrigt har idag varit en mycket trött och förvirrad dag, jag glömde först mobilen hemma, sen glömde jag mina nycklar på skolan och så minns jag knappt vad jag har gjort för något 

försöker kämpa mig igenom arbetet jag skriver om ideologier till samhällskunskapen, det går rätt dåligt eftersom jag är så trött att mina ögon faller ihop. men jag måste skriva klart det för annars blir terje arg, då det ska in imorgon, plus att jag måste köpa en chokladboll åt krille. och det vill jag ju inte

iallafall så löste sig kamerabehovet då axel var supersnäll och sa att han kan låna ut sin, tack axel!
vilken kamera som helst är bättre än min digitala, huvva för den.

imorgon blir det middag och mys med ebba, på fredag fika och julklappshandlande med malin, det känns bra
sen eftersom emil var sjuk i helgen blir det sällskapsspel på lördag istället, jag röstar på alfapet.

Kommentarer
Postat av: Isak

Det låter som en bra helg ju

Och nice att Axel lånar ut kamera!

2009-11-25 @ 23:03:05
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0