insomnia

ikväll har jag städaat!!!!!
förstår ni vilken grej det är har nog inte städat mitt rum sen sommarn eller nåt sånt
ganska äckligt egentligen men vafan det är så fint nu så det gör inget
men en sak som var jobbig var att: jag städade aktivt i säkert två timmar och är ändå inte helt klar
har inte kunnat torka av alla ytor eller plocka undan allt småplock som ligger överallt
men golvet är relativt rent,dammsuget och bortplockat ifrån! imorgon kan jag ta kort på det och så får ni se hur fint det blev

men eftersom jag bytte sängkläder EFTER jag dammsugit så blev det ju smutsigt på golvet igen så måste dammsuga imorgon en gång till och skura för det hann jag inte göra idag
jag har även rensat ut kläder! blev mest gamla fula tiishiirtar och treejor som fick gå men även några klänningar
har alldeles för mycket kläder det är inte roligt på något sätt

märkte även att jag har ungefär tusen väskor, alltså inte fina handväskegrejer utan olika fula men praktiska saker
det är bra men jag vet inte riktigt var jag ska he dom

nu ska jag försöka sova även fast det kommer gå dåligt

mossa mossa allihopa

ps åt inte så mycket idag! det var bra, men fick ändå ont i magen efteråt det var dåligt
ps2 jag åt pasta och vitlöksbaguette det var smaskens hade pesto till också men det var för salt tyckte jag så jag åt inte av den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0