in paradisum

kommer inte orka gå till skolan imorgon. orkar inte le och vara glad eller koncentrera mig eller göra prov heller för den delen. ska nog ut och springa i några timmar, rensa skallen och få lite perspektiv på saker och ting även fast jag egentligen inte får anstränga mig på en månad till. måste få röra på mig, jag ruttnar bort i min kropp.

mozart idag var sådär, orkestern och kören var duktiga som vanligt men mozart i sig är rätt trist. det mesta lät likt och det var ingenting som gjorde mig särskilt upphetsad.

och justja, jag färgade håret idag också. det blev knasigt, måste göra något åt det

nu ser jag på 28 dagar senare, men är så trött så jag kommer somna snart.

mossa mossa allihopa

ps jag hoppas helgen blir bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på håret basta!

2009-11-09 @ 09:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0