i rant, i plead, i beg him not to go. will sorrow be the only lover i can call my own?

blir så ledsen och rädd ibland och får känslan av att allting sakta men säkert går åt helvete.
lyssnar på massa långsam höstmusik och tänker att det vore bra om livet var spännande.
undrar om det vore bättre om jag var kär och glad och tillsammans med någon.
kommer fram till att även om det vore skönt att ha någon där, vill jag egentligen inte.
inte just nu och inte med någon som bara är på rätt plats vid rätt tidpunkt (om nu någon vore det)
tänker att det ska bli skönt att hitta ett jobb när jag väl gör det
och att det kommer bli helt fantastiskt att flytta ihop med Jenny när jag väl gör det.
då ska jag ha ett rum med ett skrivbord och en skrivmaskin och papper överallt.
funderar på om jag egentligen bara borde skriva någon skithistoria och släppa mina prestationskrav,
bara så att jag kommer igång med skrivandet igen.
vill ha redig höst med gula röda orangea mångfärgade löv.

Kommentarer
Postat av: käpprätt

http://www.youtube.com/watch?v=1hqo23L_izM

2011-09-08 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0