min högsta dröm i livet är att hitta en man så att jag slipper vara tragisk.

i fredags var jag ute och dansade med jenny.
det var himla roligt, gick hem med värkande fötter och vaknade med smygvärk i ben och mage.
dock!!! vilka idioter det finns!!!
exempel: jag och jenny ska gå på toa. vi kommer fram och ställer oss bredvid en kille som säger: ni ska stå bakom mig. jag börjar försöka fråga ifall han står på kö till tjejtoan eller killtoan, men han avbryter mig och försöker få mig att ställa mig bakom honom genom att köra på stilen "jag är man världen roterar kring mig gör som jag säger" och när jag fortsätter försöka få ett svar på vilken toalett han står i kö till (ja mest för att dryga också eftersom han körpå machostilen) ställer han sig precis framför mig, lutar sig fram så att hans ansikte är ca ½ decimeter från mitt och frågar: "har du attitydproblem? är du alltid såhär kaxig?" innan jag behöver svara öppnas dörren till tjejtoan och jag och jenny går in, möter idiotens protester om att det är hans tur med den enkla meningen "tyvärr, tjejtoa".
senare: jag och jenny sitter i en soffa vid ett bord och tar igen oss efter en stunds dansande. samma kille ser oss, kommer fram och sätter sig bredvid oss. börjar föra ett samtal som går ungefär såhär: jag leker bitterfitta, han frågar jenny: är hon alltid såhär? hur klarar du av att umgås med henne?, vänder sig till mig, försöker säga åt mig att vara trevlig osv och jag frågar varför i hela friden jag ska vara trevlig mot honom, han drar några djupa metaforer som tex "att prata med dig är ungefär som att spotta i motvind". vid en tidpunkt säger han: det lustiga här är att ju mer du kaxar och käftar emot desto mer attraktiv finner jag dig. han drar även några "jamen det är inte ok att du är så bitter när du är så ung, yadayada". efter ett tag frågar han vad mitt mål med kvällen var. jag säger att mitt mål var att gå ut med min vän och dansa och ha roligt. han säger att jaha men du när du är såhär bitter kommer du ju aldrig få en man. jag skrattar i hans ansikte, vänder mig till jenny och utbrister "NEJ MEN FAN DET ÄR JU MITT HÖGSTA MÅL I LIVET". droppen är dock när han fäller kommentaren: "vad ni är tragiska som sitter här ensamma utan att vara omringade av killar". då säger jag något i stil med "åh herregud jag vill ju inte vara tragisk bäst jag hittar mig en man". sen går jag till bordet bredvid och sätter mig i min vän lucas knä.
åh även: han frågade ifall jag och jenny hade något slags kärleksförhållande, eftersom vi inte var intresserade av honom.

Kommentarer
Postat av: ronja

åh!

2011-03-06 @ 15:49:13
URL: http://methyphilia.blogg.se/
Postat av: Kasper

En riktig karl!

2011-03-06 @ 17:33:38
URL: http://thenightshift.blogg.se/
Postat av: Isak

Ska nog efterapa det beteendet nästa gång jag drar på klubb!

2011-03-06 @ 23:25:36
URL: http://betweenthtrees.blogg.se/
Postat av: Klara

haha vilken jävla iddi

2011-03-07 @ 02:11:47
URL: http://slowtard.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHa!!!!!!!!

Vilken jävluskt tragisk kille!

2011-03-07 @ 15:17:22
URL: http://strangeish.blogg.se/
Postat av: Anonym

pungkross

2011-03-11 @ 20:36:43
Postat av: linn

men alltså vaffan...... varför är det så? varför vill vi kvinnor ha en man så gärna? och om vi inte vill det, ja jävlar då måste vi va lesbiska. punkt

2011-03-14 @ 00:37:25
URL: http://assknee.blogspot.com/
Postat av: linnéa

tack älskling!

vi måste ses snart igen (:

2011-03-15 @ 12:57:36
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0