you got that something that keeps me so off balance

tror inte jag har någonsin har varit mer osäker och förvirrad än jag är just nu. och det känns jobbigt och svårt och trasigt och snurrigt. men det kan väl inte vara rätt, tänker jag och blir ännu mer intrasslad i mina tankar. alla säger ju att det ska kännas pirrigt och skönt och som att gå på små rosa moln och då är det väl ändå något som är fel på mig, med mig och mina känslor. någonting som inte står rätt till, och det är väl ändå inte meningen att det ska vara såhär svårt, såhär krångligt och så oerhört trassligt. och ena stunden känns det som att jag trasslar till det i onödan, det är ju inte svårt alls hallå det är ju så lätt det kan bli men så händer något, tänker jag något och då är det så svårt och kletigt och jobbigt att jag bara säger fuck it och springer åt andra hållet och jag är en sån fegis egentligen. vågar inte släppa in någon egentligen utan håller alla på bekvämt avstånd men det funkar ju inte egentligen men det är så läskigt och skrämmande att vara sårbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0