nyår

var redo att bege mig till taj mahal och käka middag med alex och jenny!! men hade tid över så egofotade lite
efter att vi hade ätit jättemycket jättegod mat så gick vi hem och jäste i några timmar i väntan på kristoffer, ebba och isak. saker vi gjorde under tiden: alex spelade gitarr, jag drack lite läsk, jenny såsade på sängen, vi såg lite big bang theory.sen kom kristoffer och efter ett tag även ebba och isak, det har jag inga bilder ifrån för jag var för upptagen med att ha en så himla underbart rolig och bäst kväll att jag inte kom ihåg att fota.
men sen! lite innan klockan slog tolv! så sprang vi ner till torget för att titta på raketer, träffa människor och fira att det blev ett nytt år med massa glädje, kramar och pussar. och då fick kameran vara med lite!

Kommentarer
Postat av: Axel

DUDE

GRABBEN PÅ NÄST SISTA BILDEN HAR MIN FUCKING MÖSSA

SKA DÖDA HAN

2011-01-02 @ 23:36:28
URL: http://acfolk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0