how long must I wait for you?

just nu är projektveckan i full rulle och det är så roligt så jag vet inte vad
kan inte förstå att de sista föreställningarna är imorgon så himla tråkigt!!!!!!!
eller ja de första var ju idag hehehe.


emilia jag och julia på scenen!!!
och ja alla musiker där bakom

i måndags så sov jag 3 timmar eller ja söndag-måndag på den natten. så i skolan och då på första dagen av projektveckan var jag helt borta i huvudet och skrattade åt allt även det som var tråkigt. sen åt jag och ella och alex lunch på vildmannen och vi hade väldigt roligt, jenny var tyvärr hemma sjuk och hade ont i magen stackarn men nu har hon varit frisk sen igår!!!

okej jag började skriva det här igår, onsdag, så har egentligen ingen koll på saker. men idag har vi sovmorgon till halv två så jag sitter och chillar måste dock gå snart annars blir jag sen, fast jag har inte klätt på mig än.... gillar mina prioriteringar. och justja en kul sak är att jag har haft ont i halsen och varit hes sen i måndags!!!! kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0