all I see scares me

jag läste på en väns blogg idag, att hon tycker att den bästa lyckan är att glädjas åt andras olycka.
det gjorde mig oerhört ledsen.

något som dock gjorde mig glad, när jag kom hem, var att jag såg att jag fått brev
utsidan var finast men min adress står på den och jag vet inte om det är bra eller dåligt att lägga ut sin adress på bloggen, så jag gör inte det. ni får se vad som fanns inuti istället


en skiva! från emma lisa

och i fredags så var jag hemma hos Cornelia och fotade med henne, men jag måste orka redigera de bilderna så de kommer väl någon gång framöver, för just nu finns inte orken till eftersom jag måste skriva en uppsats om brott och straff tror jag, tills klockan 22.00 imorgon. önska mig lycka till, för det kommer behövas.

jag har insett att jag verkligen inte orkar hålla på och försöka tänka på vad jag äter längre. liksom, jag har ändå bara varit dålig på det hittils. det jag borde säga istället för att jag helt ska sluta äta onyttigt, är att jag inte bör äta onyttigt på veckodagarna. men när helgen väl kommer vill jag kunna äta de där chipsen eller den där godispåsen, utan att ha ångest innan eller må dåligt efteråt.

Kommentarer
Postat av: Repekk

okidoki, vi kan typ ses i stan nån dag? ^^

2010-03-30 @ 18:41:54
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Repekk

Torsdag? (:

2010-03-30 @ 18:46:08
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: sara

skadeglädje är inte direkt aproligt.

jag skulle tex hellre än att sitta i en varm_torr_bil och köra förbi någon som står ute i ösregn, stå ute i ösregnet med denne, sånt gör mig konstigt nog gladare :D

2010-04-05 @ 03:45:05
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0