dancing on my own


mår illa och känner mig sjuk. har ingen aptit och är trött, men rätt glad ändå. fast tvingar i mig maten jag bjuds på för att slippa jobbiga frågor som "varför äter du inte" "ska du inte ha något" "ska du inte äta mer". kändes som att dom på jobbet tyckte jag var lite underlig som bara åt en apelsin och drack aspartamcola till lunch. men jag var som vanligt inte hungrig och hade inte råd med mer heller.
har ingenting annat utom mig själv att fota eftersom jag jobbar tills fyra och är så trött då, så jag åker bara hem och sover. kom och kolla på oss nästa vecka på stan vettja.

Kommentarer
Postat av: ELLzzOR

kom och kolla på oss nästa vecka på stan vettja.



vad är det vi ska komma och kolla på?? vill komma och kolla men fattar inte vart jag ska komma och vad jag ska kolla på?

2010-06-16 @ 02:03:02
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0