borde bara dra från stan och inte ens säga hejdå

känner mig rolig som ändrar mig hela tiden skrev först ett tjockisinlägg *mm godis*, sen ett om att jag inte har någon aptit men är glad, och nu tänkte jag skriva att jag inte alls är glad längre!! är ledsen och deppig. känner mig oälskad och ouppskattad och o-allting och svartsjuk och lämnad och ensam och tom. förstår _inte_ så nä. ska försöka orka kliva upp imorgon igen och sjunga bra och fint och sen vara nöjd och sen åka hem och aldrig mer prata med någon utanför jobbet och när jobbet är slut vill jag vara tyst resten av sommaren.
förstår mig inte på den efterblivna medicinen jag tar nu heller, nej det gör jag inte, varför äta en medicin som inte verkar fungera ens?? jämnare bättre humör när det väl är bra kanske visst men extremt mycket större dippar orkar ej. såna här inlägg kanske passar bättre in på min textblogg men vet inte. skriver aldrig där så mycket längre drygt att ha 2 bloggar tycker jag

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men Jessicaälskling, jag vill inte att du försvinner härifrån. duvet hur mycket jag skulle sakna dig , direkt jag kommer hem från norrbotten, så tar du&jag och umgås en dag, har det mysigt. vi kan kirra cider, öl eller vin och ha picknick :) bara vi två, snacka ut om saker och sånt! bara ringa, skicka sms eller skriva nånstanns om det är något, det vet du. Jag älskar dig!

2010-06-16 @ 20:24:28
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0