Don't leave me here alone. Don't go where I can't follow

kom hem från stocken idag. det första jag gjorde var att duscha. trodde det var himmelriket på jorden. fast sen åt jag mat. då visste jag att mat är himlen och gud och universum och allt. åh mat. vill aldrig mer vara utan mat. iallafall var trästock helt okej detta år. kan inte säga att jag aldrig mer ska dit för det vet jag ju inte, men är ej så taggad på tanken att åka dit nästa år igen, iallafall inte just nu. men alltså maten!! åt så mycket så jag är fortfarande mätt, åt för 2 timmar sen minst. fast är sugen på mera mat för ja vad kan jag säga förutom MAT!!! ska framkalla min engångskamra också och se ifall det är nå fina bilder dära som jag ska scanna in. johåhåjaja nu ska jag se sagan om ringen och snart kommer jag gå upp ifrån min varma och mjuka och sköna SÄNG för att leta efter mera mat. åh mat

Kommentarer
Postat av: nelly

alltså sög stocken *hehe stocken* i år eller va e grejen med att ingen tänker åka nästa år

2010-07-25 @ 15:15:09
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0