One, two

Nyårsafton spenderades här ute i Håkmark med Isak, jag är ensam hemma från i onsdags till på söndag, så det var skönt.
Vi såg på film och hade det trevligt, och det var väldigt skönt att inte göra något speciellt alls, eftersom jag inte kände någon tagg överhuvudtaget.
Jag fotade ingenting heller för jag hade ingen lust alls, så det blir tyvärr inga bilder ifrån det.

Första morgonen på 2010 var till en början väldigt soft, tills jag tittade ut genom fönstret och såg hur mycket snö som hade kommit.
Det blev till att pallra sig upp och skotta, men det var då inte roligt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Kings of Convenience-plattan jag fick i julklapp, den är dundermysig.
Har eldat råmycket i kaminen men fryser ändå, grr.

Imorgon funderar jag på att gå ut och fota lite, kanske. Om det är fint ljus och inte för mycket snö överallt.
Eftersom familjen åkt till Kiruna har de tagit med sig alla bra täckbyxor och alla bra skor också.

Ska försöka ta mig i kragen och börja fota lite nu, jag fick ju en kamera i julklapp!!!!!!
Det skulle vara väldigt roligt ifall någon där ute känner för att ställa upp som modell någon gång, och isåfall så är det bara att säga till!

Lite filmer vi såg, med surroundljudet på högsta volym;


2012



ace ventura


star trek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0