Let's have some fun

känner mig nere, seg, onyttigt. har nämligen inte kunnat vara på iksu sen i måndags, för jag har gjort något med mitt knä. mor sa att jag kan ha överansträngt det, och det låter väl rimligt. men iallafall så gör det för jävla ont för att jag ska orka träna, sen vill jag inte slita ut knät om man skulle kunna råka göra något sådant. men får ändå ångest över att jag inte är och tränar.

bilder från igår:



en eparaggare + en raggarbrud







en cirkus



en arenare



en turist och en festivalare



festivalarn igen



en till festivalare



en kändis på flykt från paparazzin



en skejtare



en kubansk revolutionsledare + en gangster



en pundare



en nörd



en sexlärare, tydligen!



en fjårtisboii

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar odd haha så jävla söt

2010-01-17 @ 00:31:36
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: pandasoppa

HAHAH fina bilder, älskah odd 4evah

2010-01-17 @ 01:15:36
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0